Mój wybór: polskie portale ze szkoleniami

Czasem potrzebne mi jest uzupełnienie wiedzy w jakimś temacie. Co wtedy robię? Szukam rozwiązania przez internet. 
Mam kilka ulubionych miejsc (dzisiaj tylko w języku polskim), które pomagają mi w pracy (rozwiązać problem, zmotywować, przeszkolić mnie z konkretnej 

Ogólne poszerzenie wiedzy na temat zarządzania, organizacji czasu

  1. Akademia PARP - tutaj znajdują się kursy podzielone na moduły, każdy moduł zakończony jest testem, a na koniec kursu dostajecie certyfikat. Portal motywuje - wysyła maile z przypomnieniem o kolejnej lekcji, sam system punktowania sprawia przyjemność zdobywania kolejnych poziomów wiedzy. 
  2. Altkom Akademia - kanał na YouTube, pełen filmików z różnych zakresów: tutoriale z programów wchodzących w skład Microsoft Office, zarządzania projektami, prawa, rachunkowości, HR, itd. 

Rozwiązania doraźnych problemów:

Z tych stron korzystam często w pracy, filmy są krótkie, a treści na stronach klarowne i przydatne:
  1. Excel - dwa kanały na YouTube - Excel Szkolenie i PMSOCHO, ale także Altkom Akademia. 
  2. Excel, Powerpoint i Word (i cała reszta oprogramowania Microsoft Office) - wsparcie Office. 
  3. Redagowanie pism: portal wzorypism.com rozwiewa większość problemów. 
  4. Savoir vivre: moje wątpliwości dotyczące dobrych manier rozstrzygają głównie: blog pana Stanisława Krajskiego i jego druga strona savoir-vivreforum savoir-vivre . 

Motywacja

  1. Portal na YouTube Tomasza Kammela. Przydatne filmy dotyczące autoprezentacji.
  2. Portal na YouTube jednego z najbardziej znanych polskich vlogerów - Mateusza Grzesiaka
  3. Portal TED - jeśli jeszcze nie znacie tej strony, to jest to najwyższy czas. Tutaj zamieszczam link do prezentacji po polsku, z doskonałym wyszukiwaniem pod względem kategorii (na przykład biznes). 
  4. Jeden z ciekawszych blogów - The Owner & Co. Poznałam osobiście Katarzynę i jestem pod wrażeniem jej osobowości i przedsiębiorczości. Na blogu daje porady rozpoczęcia własnej działalności i bycia aktywnym. 
Jeśli macie jakieś inne ciekawe miejsca w internecie, z których czerpiecie wiedzę lub motywację - podzielcie się ze mną w komentarzach. 

*zdjęcie via Picjumbo

Komentarze