Tworzenie prezentacji - 3 najbardziej interesujące narzędzia

Najpopularniejszym narzędziem do tworzenia prezentacji jest oczywiście Power Point. Nie daje on jednak spektakularnych wyników. Pokażę Ci, czego ja używam, żeby zwrócić uwagę słuchaczy i ich zachwycić:

Prezentuję je w kolejności od mojego prywatnego miejsca numer jeden do numer trzy. Gdzie numer jeden jest miejscem według mnie najlepszym. Choć nie umiem zdecydować do końca, czy to Prezi, czy Emaze powinno zająć miejsce pierwsze. Potraktuj je jako miejsce ex aequo.

Prezi

To narzędzie jest absolutnie genialne. Efekt końcowy wygląda spektakularnie. Robi wrażenie na każdym. Prezentacja jest płynna i wyjątkowo widowiskowa. Slajdy widoczne są z oddalenia, a następnie widok przybliża się coraz bardziej. Zrobiłam dla Ciebie krótką prezentację, która pokaże o co mi chodzi:



Emaze

Powered by emaze

PowToon


minusy darmowej wersji
  • brak możliwości załadowania prezentacji na nośnik
  • tylko 10 darmowych ścieżek muzycznych
  • długość prezentacji do 5 minut
  • w trakcie trwania filmu w rogu widoczne jest logo PowToon a na końcu filmu dodawane jest tzw. outro z logo PowToon

Każdy z programów wymaga logowania. Zachęcam Cię do odkrycia wszystkich zalet każdego z tych programów, jeśli pracujesz z prezentacjami - w biurze, lub prywatnie.

Używasz któregoś z tych programów? A może zupełnie innego - jeśli tak to podziel się ze mną w komentarzu, chętnie wypróbuję czegoś nowego.

*zdjęcie via PicJumbo

Komentarze

  1. Prezi jest świetny, szkoda że płatny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja korzystam z tej bezpłatnej opcji i jestem zadowolona z tych funkcjonalności

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że z Twojego posta kojarzę tylko Prezi - mój nauczyciel WOKU tego używał na lekcjach i to zawsze robiło furore, bo było tak odmienne od tyowego power pointa :D
    A z resztą narzędzi chętnie się zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Traveling Rockhopper2 października 2015 08:53

    A ja nie znoszę powerpointa czy wszelkich tego typu wersji, albo pakietów *office, dla mnie najlepszym narzędziem do prezentacji jest latex :)

    ----------------

    http://travelingrockhopper.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Prezi mnie zaciekawił. Muszę go poznać bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo..... chyba sie tu u Ciebie odnajde!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tych programów ale teraz będę musiała to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a przy okazji - co to jest WOK? mnie się tylko z azjatycką patelnią kojarzy

    OdpowiedzUsuń
  9. WOK - Wiedza o Kulturze :D Taka trochę zapchajdziura w liceum :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatne narzędzie. Nie przepadam baaaaardzo za Power Point. Nie rozumiem, czemu jest taki popularny. Mi się na nim bardzo słabo pracuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z przyjemnością przeczytam Twój komentarz!