11 punktów o mnie - Liebster Blog Award

The Idea Box zaprosiło mnie w ramach Liebster Blog Award do odpowiedzi na pytania. The Idea Box to strona pełna pomysłów na przyjemne i niesztampowe spędzanie czasu w gronie rodzinnym, samotnie, online i z przyjaciółmi. Podpowiada jak urozmaicić sobie życie - zajrzyj na tę stronę, a znajdziesz coś dla siebie. 
Dzięki poniższym odpowiedziom w ramach Liebster Blog Award poznacie mnie i moje zamierzenia trochę bliżej. 

1. Jaki projekt w ramach działalności blogowej planujesz rozpocząć w 2016 roku?

Nie lubię słowa projekt - ostatnio dużo osób robi własne "projekty", pracuje nad "projektem", zaczęło własny "projekt". Napisanie książki to "projekt", nowy blog to "projekt", organizacja wydarzenia to też "projekt". Rozumiem jednak powody, dla których to słowo robi furorę - jest bardzo pojemne i obejmuje różne formy działalności, także te trudno dające się zdefiniować pod jedną kategorią. 
Po tym przydługim wstępie - nie mam na razie sprecyzowanych planów na rok 2016.

2. Jaka jest Twoja ulubiona forma interakcji z Twoimi Czytelnikami?

Odkąd miałam pierwszego bloga - najbardziej lubiłam rozmowę z Czytelnikami w komentarzach. Na ich blogach i na swoim blogu. Także - komentuj, proszę, bo to mi sprawia ogromną radość

3. Który moment dnia jest Twoim ulubionym i dlaczego?

Różnie to bywa. Zależy od pory roku, nastroju i pewnie wielu innych rzeczy. 

4. Instagram czy Snapchat - której platformy wolisz używać i dlaczego?

Nie używam Snapchata, więc wolę Instagram. Zapraszam do mnie na instagram

5. Czy jesteś zadowolona z designu Twojego bloga? Jeżeli nie, to co chciałabyś zmienić?

Nie jestem zadowolona. Chciałabym wiele zmienić, przede wszystkim domenę, ale i design. Sama nie wiem jak dokładnie strona miałaby wyglądać. Chciałabym umieć ją sama zaprojektować, bo przekazać komuś moje niesprecyzowane pomysły będzie dość trudno. 

6. Czy często chodzisz na randki?

Najpierw należy zdefiniować często. Relatywnie często (zwykle minimum raz na tydzień) wychodzę z mężem. Jako, że są to spotkania mające na celu adorację i podtrzymanie małżeńskiej zażyłości - to uznaję je za randki. 

7. Czy samodzielnie przygotowujesz prezenty, czy kupujesz gotowe?

Zawsze mam ambicje poza kupionym prezentem, zrobić coś własnoręcznie. Nie zawsze coś z tego wychodzi, ale jak już wyjdzie, to wiem, że obdarowany czuje moje uczucia włożone w przygotowanie. Niekoniecznie musi mu się podobać to co daję. 

8. Czy wolisz planować, czy iść na spontan?

Nawet spontaniczne działanie warto choć trochę przygotować. Także planuję, ale jestem gotowa na spontaniczne wydarzenia. 

9. Czy lubisz przyjęcia tematyczne? Jeśli tak, jaki jest Twój ulubiony motyw przewodni i dlaczego?

Lubię, ale rzadko mam okazję w takich uczestniczyć. Chętnie wzięłabym udział w przyjęciu opartym na historii z książki- na przykład w stylu:
  • Mary Poppins (Pamela L.Travers)
  • Alicja w Krainie Czarów (Lewis Carrol)
  • Lew, Czarownica i Stara Szafa (Lewis Carrol)
  • Nigdziebądź (Neil Gaiman)
Właśnie się zorientowałam, że to wszystko są bajki. No cóż, ale stroje mogłyby być ciekawe.

10. Czy często robisz bliskim miłe niespodzianki. 

Patrz punkt 6 - trzeba zdefiniować "często". Staram się raz na jakiś czas (nie robię statystyk, ale może być to raz na trzy tygodnie) zostawić kartkę z miłym słowem, kupić jakiś drobiazg. 

11. Jaki jest Twój wymarzony prezent gwiazdkowy w tym roku?

Chciałabym gdzieś pojechać, nawet na jeden dzień. Może jakiś karnet na masaż?

Do kolejnej edycji chciałabym nominować blogi, które uwielbiam czytać, a chciałabym poznać lepiej: Wolniej, Tajemnice Portmonetki, Teoria Kobiety, Wolno Mi, Head Divided, Happyhollic, Zdolny ale leniwy, ale jeśli ich autorzy nie mają ochoty na odpowiedzi, to oczywiście ich nie zmuszam.
Bookworma, którego uwielbiam czytać, nie nominuję, bo niedawno miał u siebie odpowiedzi w ramach LBA (tutaj link do jego odpowiedzi).   
Moje pytania to trochę zmodyfikowana lista od The Idea Box:
  1. Kiedy zaczęłaś / zacząłeś prowadzić pierwszego bloga?
  2. Jaka jest Twoja ulubiona forma interakcji z Twoimi Czytelnikami?
  3. Który moment dnia jest Twoim ulubionym i dlaczego?
  4. Czy dla bloga nauczyłaś / nauczyłeś się czegoś nowego?
  5. Czy stronę bloga założyłeś sam, czy znasz się na programowaniu?
  6. Jak często chodzisz na randki?
  7. Czy samodzielnie przygotowujesz prezenty czy kupujesz gotowe?
  8. Jak często podróżujesz i dokąd najchętniej?
  9. Jak często robisz swoim bliskim miłe niespodzianki i na czym one polegają?
  10. Jaki jest Twój wymarzony prezent gwiazdkowy w tym roku?

*autor zdjęcia robi fenomenalne zdjęcia przyrody - można je obejrzeć tutaj: Fotojazz

Komentarze