Ostatnio w punktach opisałam organizację konferencji:
- 30 listopada przeczytasz: Co zaplanować na początku: na miesiąc i wcześniej przed konferencją?
- 7 grudnia dowiesz się: Czego dopilnować w tygodniu przed konferencją?
- 14 grudnia przeczytasz: Co należy zrobić na dzień przed konferencją?
- 21 grudnia dowiesz się: Co zrobić w dniu konferencji?
Dziś dowiesz się co zrobić po konferencji:
Rozlicz budżet. Wpisz wszystko w tabelę (Excel), podlinkuj skany faktur - w ten sposób wszystko będzie dostępne w jednym miejscu w zasięgu jednego kliknięcia. Takie rozliczenie pomoże Ci przy planowaniu kolejnego wydarzenia (może tym razem o czymś zapomniałaś, czego uda się uniknąć następnym razem.
Opracuj ankiety: spisz wyniki, wprowadź je także w jakimś jednym pliku. Wyciągnij z nich wnioski: czego oczekują uczestnicy na kolejnej konferencji, co im się nie podobało a co im się podobało?
Zorganizuj spotkanie wszystkich, którzy pomagali przy organizacji. Zapytaj o ich uwagi dotyczące konferencji - czy z ich punktu widzenia warto byłoby coś poprawić w przyszłości.
Spisz wszystkie uwagi. Zapisz je w jednym pliku, najlepiej w folderze już przyszłorocznej konferencji. Ustaw sobie przypomnienie na kilka miesięcy przed przyszłoroczną konferencją (dwa, trzy) i załącz ten plik. Przeczytasz go w ten sposób, tak aby wszystkie uwagi mieć w pamięci przy organizacji nowego wydarzenia.
Podziękuj wszystkim, którzy Ci pomogli. Jeśli masz na to jakiś wpływ - to zasugeruj nagrody finansowe, lub jakieś inne gratyfikacje.
*zdjęcie via NegativeSpace
Komentarze
Prześlij komentarz
Z przyjemnością przeczytam Twój komentarz!