Biurowa elegancja - 5 najciekawszych kont na Instagramie

Instagram służy mi między innymi do tego, żeby podpatrywać ciekawe profile z modą biznesową dla kobiet. Dziś chciałam Ci pokazać moje ulubione profile na Instagramie z najlepszymi przykładami kobiecej elegancji biurowej.



Instagram is a source of inspiration for me. I found some interesting profiles with office fashion for women, which I'd like to show you. 

Z każdego profilu zamieszczam po dwa zdjęcia, ale zachęcam Cię do odwiedzenia tych profili, bo każdy z nich wart jest śledzenia.  
From each Instagram profile I'll post only two photos, but please check them by yourself, because each of them is worth following.

@twocorporategirls

Dwie dziewczyny z różnymi stylizacjami, nie tylko biurowymi. Nawet te biznesowe zestawy mają w sobie taki smaczek, który je wyróżnia:




@maryorton
Również mieszanka stylu biurowego z szalonymi dodatkami. Bardzo stylowo i w stonowanych kolorach.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Mary Orton | MEMORANDUM (@maryorton)


@workwearsnapshots
Holly z Texasu proponuje kolorowe stylizacje, ale odpowiednie do biura. Jej zestawy kojarzą mi się odrobinę ze stylem Emmy Pilsbury z serialu Glee.






@minimalissmo
Polski profil na istagramie. Autorka pokazuje jak niedrogimi środkami stworzyć wysmakowaną stylizację:



@agabil1 
Agnieszka z Łodzi w wyrafinowanych stylizacjach, z których wiele stanowi dla mnie inspirację do biura. Ponadto korzysta często z ubrań polskich firm, a dla mnie jest ważne aby wspierać polskie marki.






Jeśli znasz inne tego typu profile - daj znać w komentarzach, chętnie poszerzę swoje źródła inspiracji.
Sprawdź także mój profil na instagramie - @prawa_reka_szefa i bądź ze mną na bieżąco.

Komentarze