Jak napisać list z gratulacjami? Przykład

Jak napisać list z gratulacjami? Przykład

Zdarza się, że czasem wypada napisać pismo gratulacyjne, z powodu objęcia przez kogoś nowego stanowiska. Ktoś staje się prezydentem miasta,...

CZYTAJ DALEJ
Jak wybrać damską koszulę?

Jak wybrać damską koszulę?

Koszula to stały element mojego stroju. Nie tylko do pracy, uważam koszule za bardzo uniwersalną część garderoby. W tym wpisie napiszę na c...

CZYTAJ DALEJ
Metoda planowania - Bullet Journaling

Metoda planowania - Bullet Journaling

Około roku temu poznałam metodę planowania, a raczej zapisywania planów, zwaną Bullet Journaling. Od tego czasu używam jej na co dzień i je...

CZYTAJ DALEJ
Gdzie nauczyć się zasad savoir- vivre?

Gdzie nauczyć się zasad savoir- vivre?

Sporo na tym blogu piszę o zasadach savoir-vivre, głównie w biznesowych sytuacjach. Gdzie jednak sobie przyswoić te zasady, takie stosowne z...

CZYTAJ DALEJ
Jak ułatwić podpisywanie wielu dokumentów?

Jak ułatwić podpisywanie wielu dokumentów?

Na stanowisku asystentki często podaje się do podpisu wiele dokumentów. Czasem są to pojedyncze strony a czasem kilkudziesięciostronicowe um...

CZYTAJ DALEJ
Jak rozliczyć delegację krajową?

Jak rozliczyć delegację krajową?

Wystawianie i rozliczanie delegacji przełożonego często należy do obowiązków asystentki lub sekretarki. Poniżej znajdziesz poradnik jak to ...

CZYTAJ DALEJ